Felkészültél 2014-re?

Nem? Még én sem… 🙂 Holott már javában tart…

Gondolkoztam azon, hogy ‘költök’ Nektek egy afféle ‘nyomd tövig a gázt’ irományt, de valahogy nem jöttek még a szavak…

Nem véletlen, hiszen még abszolúte meg vagyok ragadva a karácsonyi, szilveszteri túlkajálásoknál, hangulatoknál, sőt, még a karácsonyfánk is áll… 😀 na szóval, van itt mit rendberakni, eltakarítani, helyére rakni…

…leginkább a mozgás, a sport helyét az életemben…

Kifogások… azok vannak ezrével… magyarázkodások, hogy ezt most miért nem, azt meg azért, amazt meg amazért nem, vagy majd az ígéretek arra, hogy később igen… na ja… nektek is teli van a padlás ezekkel? Igen? Na akkor, íme egy videó, melyben az úriember keményen megmondja… 🙂 (aztán görgessetek tovább, mert még lesz egy érdekesség… 😉 )

Ki megy most zsírt égetni??? 😀

Aztán… ha ez még nem elég, és kell még némi inspiráció…

Pár nappal ezelőtt az egyik barátnőm küldött nekem egy linket… rákattintva, az első sorokat elolvasva, rohantam gyorsan vizet forralni, összedobtam egy nyugtató teát, hirtelenjében kerestem egy relaxmuzsikát a jútyúbon, vettem a fülesemet és csak eztán merültem bele a cikkbe, de akkor már szívtam magamba a szavakat…

Hogy miről is szól ez a cikk? A mentális átalakulásról… egy nagytakarításról a házad környékén, a múlt lezárásáról, majd új lap nyitásáról és a mozgásról…

Egy igen érdekes hangulatú, ‘jól-megmondós’ poszt ez, olykor keményen odaszól az olvasónak. Ami azt hiszem, olykor nagyon is kell az ember lányának, vagy akár fiának…

Idézem a cikk végét:

(…) Ez az egyetlen emberi kvalitás ami elválasztja a győzteseket a vesztesektől, hogy mindig tovább mennek. Mert minket csak a halál állíthat meg, de odáig menni kell. Basszameg MENNI KELL.!!!!!!!

Hát menjetek. Győzd le a senkiházi énedet. Győzd le azt az éned, aki benned van és meggátol, akinek nincs elég bátorsága. Győzd le azt az éned aki megállna akkor, amikor már fáradsz. Mert valójában erről szól az élet, erről szól a sport, erről szól a mozgás, hogy letudod-e győzni azt a személyt aki életed legnagyobb ellensége, aki nem más, mint te magad vagy.” (lifetilt.hu)

A teljes írást ITT olvashatjátok.

Nos… azt hiszem, hogy van mit helyre rakni a fejemben, vagy akár a fejünkben.

A lelki inspirációkat láthattátok, olvashattátok fent… a megvalósítás a kezetekben van… (ahogy az enyémben is… 😉 )

Akkor most már lehet TÖVIG NYOMNI A GÁZT, és irány 2014 teljes erőbedobással!!! 🙂

GymCarrey

Ui.: Tessék abbahagyni a zabálásokat, nassolásokat, sok-sok zöldséget, gyümölcsöt enni, és mozogni!!! És még sorolhatnám… 😉