PoliposPoszt | Octopus

Immáron 2014-ben, annak is harmadik napján, éppen nézelődtem a Pinteresten. Amikoris rátaláltam erre a képre.

01

Nézegettem, bámultam, elvesztem a részleteiben. A modell önmagában nagyon szép, de ez a polipkéz valami extra feelinget adott az összképnek. És ahogy néztem a többi képet, rámjött az irigység… már ami a fotóst illeti… 😉

Ezután jött az az ötlet, hogy továbbkeresgélek ezen az oldalon, és begyűjtök még néhány polipos képet, a teljesség igénye nélkül.

Íme. Nézegessétek, talán ad nektek egy-egy kép némi inspirációt az alkotásra vagy akár csak kellemes élményt nyújt a látványuk, teljesen mindegy… 🙂 A fotókra kattintva megnézhetitek azokat eredeti forráslinkjükön vagy magán a Pinteresten.

02

03

Polipos bögre

04

Egy különleges nyaklánc

05

Tetoválás a karon…

06

A gyermekeinkkel is készíthetünk polipot.

07

Egy újabb bizsu – ötlet

08

‘Polipos’ muffin…

09

Polipon, polip alatt… ki tudja, milyen ‘édes’ az álom?

10

Egy monacoi múzeumban…

A végére pedig íme a kimaradhatatlan videó… bár jelen esetben nem zene, hanem egy animációs film… ami lehet, hogy megosztja majd a véleményeket, de ha már polip, avagy octopus, akkor más nem is nagyon passzol a végére, mint ez a kis filmecske… 🙂

Tetszett a poszt? Vagy éppen nem nyerte el a tetszésedet? Írd meg nekem hozzászólásban!

Mit gondolsz? Esetleg kérdésed van? Írd meg nekem!