Kulcsszavak

“…agymenés, nyelvi terror, elnyomott érzések, gondolatok, fájdalom, gyermeknevelés, munka, család, pihenés, kikapcsolás, nyugalom, hajtás, megfelelés, elvárások, csend, boldogság, álmok, célok, ma, holnap, csak előre nézz…”

bahhhhh… kulcsszavak… amik mostanság igencsak foglalkoztatnak ilyen-olyan megközelítésben…

Mi is – ki is vagyok én… hmmm…

Egy anya, egy feleség, egy nő, egy ember… a fenébe, ez nem túl sok egyszerre???

Jahhh… egy dolog még kimaradt: ÉN… azaz: én ÉN is vagyok… efelett igen könnyű átlépni…

Nyugodtan lehet vitatkozni avagy tiltakozni, de szerintem nincs olyan emberke, aki nem feledkezett volna el rövidebb / hosszabb időre önmagáról… minden más fontosabb adott pillanatban, időszakban, mint önmagunk… csak aztán ezt el is felejtjük… ÖNZÉSNEK tartjuk ezt… hmmm… hívhatjuk annak is, de elég nagy baromság…

Miért is lenne az baj, ha szánunk magunkra időt, és a saját kedvünkre teszünk??? Bakker, észhez kellene már térni… mindemellett lehet az ember teljesértékű anya, feleség, nő és ember is… és magas ívben le kell tojni mások véleményét, nem hagyni, hogy amit sugallnak, az befolyásolja az életünket…

Az én személyes üzenetem Nektek: MAGADDAL FOGLALKOZZ, RAKJ RENDET A SAJÁT HÁZAD TÁJÁN, NE FELEJTS EL ÖNMAGAD LENNI! – és… ne felejts el mosolyogni!!!

…és akkor legyenek ezek a kulcsszavaink…

***

Mit gondolsz? Esetleg kérdésed van? Írd meg nekem!