1

Variációk a tavaszra…

Ma igen ‘taknyos’ hideg időnk van, esik és még a szél is fúj… és éppenhogy túl vagyunk a Húsvéton… Nektek hogyan telt? Mi kirándultunk egy jót! 🙂

Mivel a Húsvétnak most már annyi, minden dekorációt összeszedtem, elraktam… de nem maradhat a nappali deko nélkül… mondjuk, tavaszi deko nélkül… hiszen április van, nem kellene a borongós időbe beledepizni, még akkor sem, ha az ember karja le akar szakadni a fájdalomtól… (igen, már megint tombol a vihar a jobb oldalamon… :S )

Így fogtam magam, beszereztem pár cuccost, és ma ismét dekoráltam, igaz, nem kell nagy dologra gondolni… de szerintem még így is el van túlozva, ismét áthajlottunk a giccses témába… de sebaj… úgy tűnik, ez az évem a giccsről szól… hehe… ennyi baj lenne csak az életben… 😀

Na, de félretéve a már-már felesleges karattyolást, megmutatom, mit hoztam ki egyetlen témából… kellemes nézelődést… 🙂

[Elég csak az első képre kattintanod, és a diavetítés megkezdődik! 🙂 ]

Gondoltam, talán passzolna a képekhez egy jó kis muzsika… viszont most ez egy kicsit más lesz, mint a bejegyzéseim eddigi egyik ‘megszokott’ felvonása…

***