KicsiKocsi váraKoziK… aztán meg jöttek az elefántok…

HeyHellooooo!!! Jöttem – Láttam – Újra Itt Vagyok!!! :D

Az élet olyan hullámos…. vagy inkább dimbes-dombos? nem… mégjobb: cikkcakkos… és naná, hogy a HANGulatom is pont ilyen…

A napokban megy a pörgés ezerrel, jah, és jelentem, hogy a karom nem fáj már… hogy meggyógyult-e? Azt nem tudom, de most nem is érdekel… a lényeg, a fájdalomnak annyi… és nem nekem… :D

Mutatok valamit, így, ebben a kacagós, huppogós, hmmm, hogyismondjamos kedvemben…

01

A kép ma reggel készült, csak úgy, minden cél nélkül, és pláne nem azzal a gondolattal, hogy valahol azt meg is osszam… na de… ahogy nézegettem a ma készült képeket, és megláttam ezt… akkor villant be a blogposzt címe: ‘KicsiKocsi váraKoziK… ‘ :D és már pörögtek is a gondolatok… :D

Az én KicsiKocsikám… örököltem, és igaz, öreg, mint a nyámtyúkja, aranytojást tutira nem tojik már, de a nagybevásárlásokra elég… :D imcsizem azt a kis pirosas, bordós képét… tény, kulcscsal már nem indul, hanem külön bevezetett  indítókábellel… de PÖCCre indul!!! :D

Aztán eszembe jutott a kép nézegetése közben még valami… :D

Eeeeeeelnézést, nem tudtam kihagyni… hehe… a gyaloglás vége… hát, de nem??? aztán… ezitta, ezitta, ezitta, aaaaa 3as Golf… de nem??? :D :D :D

Hogy most miért van ilyen bolond hangulatom… hát kérem, nemcsak kocsim van, de ma még az elefántok is jöttek… méghozzá 2en… akkora fennakadást okoztak a forgalomban… hogy csak: na! :D

Ez nem hihetetlen, csak meglepő… íme a bizonyíték:

02

Nnna… és akkor… most már lehiggadtam… :D Jó volt ez a nap is… imádom a váratlan izgalmakat… :D :D :D

Remélem, kedves Olvasóm, Te is jót nevettél, mert én bizony még most is kacagok… :)

***

Mit gondolsz? Esetleg kérdésed van? Írd meg nekem!

